Hocam öncelikle sektörünü paylaşmakta çekinme derim. Burada bize söyleyeceğin şey seni etkilemez. İnternet dünyasında zaten binlercesi vardır ki buradan bilgi paylaşman bu oranı hafifletmez -bence-.
arkadaşın dediği gibi pub bilgini kapat esas paylaşmaman gereken şey o dur

buradan girip şikayet eden terbiyesiz insanlar var, kına yakıyorlar sonra bi yerlerine.
bu değişiklik adsense hesabının tbm oranını yükseltmesiyle oldu inşallah böyle devam eder. Benim tbm ler 50 tl oluyordu sonra reklam kısıtlamaya gitti 1 ay sonra açılan rkelamlar şimdi ilk hali 0,50tl civarlarında.
bilgi paylaşmak iyidir ama ürrettiğin bişi varsa bunu paylaşmak kendi ayağına sıkmaktır. örneğin pin to pin siteleri ilk zamanlr ççok kazanıyordu ne oldu?
herkez o alana yöneldi ve zırt pıt sistemler ban atmaya başladı. yani genel bir bilgiyse paylaşırm ama genel dilde bu benim ürettiğim bişiyse malesef paylaşamam. ama güzel yorumunuz için teşekkür ederim.
Ca-pub adresini kapatmanı tavsiye ederim.
İyi forumlar.
kapattım hocam teşekkürler
Allah daha da artırsın hocam. Türkçe ve İngilizce site arasında ki kazanç farkını bir kez daha görmüş oluyoruz.
yabancı içerik her zaman daha fazla kazandırır hocam
Allah arttırsın.Sayfa to aşırı düşük değil mi?
adsense olayınadna pek anlamıyorum sadece gelen para ve tıklamaları paylaştım teknik olarak bilgim yok ve zaten öyle aman aman bir tıklamam yok 21 tıklamada 47 tl veriyor site tek bildiğim bu