güzel bir tema ve reklam yerleşimi
12
●995
- 05-08-2008, 00:49:43yanlış yazmışım. şimdi çalışıyor.cnk27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2008, 00:52:01Teşekkürler , bence tasarım ve yerleşim gayet güzel olmuşufukefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle