• 05-08-2008, 00:47:46
    #10
    dostum anasayfa link'i çalışmıyor :S
  • 05-08-2008, 00:48:03
    #11
    fikirleriniz için teşekkürler ama öncelikle sorduğum temayı ve yerleşimi yorumlarsanız sevinirim.
  • 05-08-2008, 00:49:43
    #12
    cnk27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum anasayfa link'i çalışmıyor :S
    yanlış yazmışım. şimdi çalışıyor.
  • 05-08-2008, 00:52:01
    #13
    ufukefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış yazmışım. şimdi çalışıyor.
    Teşekkürler , bence tasarım ve yerleşim gayet güzel olmuş