Konu
güzel bir tema ve reklam yerleşimi
05-08-2008, 00:52:01
#13
cnk27
ufukefe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlış yazmışım. şimdi çalışıyor.
Teşekkürler , bence tasarım ve yerleşim gayet güzel olmuş