arkadaşlar, bu sitedeki reklam yerleşimi çok hoşuma gitti. ben de bu temayı kullanmayı düşünüyorum. sizin fikirleriniz nelerdir?
anasayfa
içsayfa
güzel bir tema ve reklam yerleşimi
12
●995
- 05-08-2008, 00:39:04Bi de buna bak Altın fiyatları,cumhuriyet altını, çeyrek altın, cumhuriyet altını fiyatları,
Bu sitedeki yerleşim de çok güzel. - 05-08-2008, 00:43:27Bence Pek Güzel Olmamıs.Çok Sık Aralıklı reklamlar pek tık getirmiyor..Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2008, 00:46:26Teşekkürler arkadaşım +repTias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2008, 00:46:46burada download linkini ve ayrıntıları bulabilirsinizBurakPotuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
