Anket Reklamlar Gözükmeye Başladı mı? (Lütfen sadece sorun yaşayanlar cevaplasın)
Toplam Katılımcı Sayısı: 152
Reklamlar Gözükmeye Başladı mı? (Lütfen sadece sorun yaşayanlar cevaplasın)
Evet
%28,29 (43 Oy)
Hayır
%71,71 (109 Oy)
  • 27-05-2019, 12:54:29
    #64
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar vallahi 1 saattir sizin için arama yaptım ancak toplu mail silmelerinde arada kaynamış sanırım. Maili bulamıyorum. Bir arkadaş Google forumda bu sorunu yaşayan yüzlerce kişi olduğunu dile getirmiş. Bu sizin içinizi rahatlatmasın. Dediğim gibi aynı olayı birebir yaşayıp 25 gün uygulamamızda reklam yayınlanmadı. Aynı problemi yaşayan yüzlerce kişinin Google Forumlarına yazmasına rağmen yöneticiler herhangi bir sorun gözükmediğini dile getiriyordu. Tam ümidi kesmiştik ki, böyle bir mail geldi. Burada bu sorunu yaşayan arkadaşlar, bu mailin örnek içeriğini ya da mailde gönderilen form linkini bulmalı ve Google Adsense yetkilileri ile iletişime geçip yaşadıkları sorunları iletmeli. İletmeli diyorum çünkü 5 milyon adsense yayıncısından 1000 kişi bu sorunu yaşıyorsa maalesef Adsense yönetimi çözümü kısa sürede sunmuyor. Daha çok 5 M yayıncı varsa bunun 1M yayıncısı sorun yaşadığında sorun giderme için gerekli çalışmaları yapıyorlar.

    Benim deneyimlerime göre bu sorunu yaşayan ve reklamı gelen arkadaşların reklamları kısa süre içerisinde tekrar gidecektir. Günün belirli saatlerinde 5-10 dakikalık bir sürede reklamlar gözükebiliyor. Belki de sorun bizimkiyle aynı değildir ve sorun kısa sürede çözülür ancak bu sorunu yaşayan arkadaşların anlattıklarına göre bizim yaşadığımız sorunun aynısı. Bir aylık gelirimize neden olan bu sorunu %95 Adsense yetkilileri ile iletişime geçerek çözebilirsiniz. Umarım sorunu iletebileceğiniz form sayfasını bulabilirsiniz. Aksi takdirde yukarıda belirttiğim mailin gelmesini beklemekten başka çareniz yok.

    Bu arada bu mail herkese gelmeyebilir. Örneğin aylık geliriniz 5k'dır. İlk 10 gün adsense reklamları gösterimi açıkken 3k gelir elde edersiniz. Geri kalan 20 gün reklam gösterimi olmaz. 2 k gelir az oldu diye bu maili göndermezler. Anormal bir kazanç kaybınız olması gerekiyor. Biz uygulamamızdan X.xxx TL kazanırken o ay neredeyse xx TL kazanmıştık. Bu mail herkese gelecek diye bir şey yok. O yüzden olur da adsense form linkini bulamaz iseniz, bu sorunu yaşayan kim var ve bu maili almış ise burada paylaşsın ki mail gelmeyen arkadaşlarda yararlansın.
    yardım gayretiniz için teşekkür ederim. Fakat biz nereye mail atacaz o linki nasıl bulacağız ne yapmamız gerekiyor hocam tam olarak.
  • 27-05-2019, 12:57:18
    #65
    Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi

    Alıntı
    AB Google'a internet reklamlarında piyasa hakimiyetini kötüye kullanmaktan 1 milyar 490 milyon euro para cezası verdi. Google AB rekabet otoritesinin endişelerini gidermek için bazı değişiklikler yapacağını açıkladı.

    Google, internet alışveriş sitelerindeki hakimiyetini kötüye kullanmaktan 2017 yılında da 2 milyar 420 milyon euroluk ceza almıştı.

    Avrupa Komisyonu, cezanın Google'ın 2018 yılındaki cirosunun yüzde 1,29'una tekabül ettiğini açıkladı.
    Destek ekibine yazdık cuma günü bugün gelen cevap ise

    Alıntı
    Merhaba,
    Gönderdiğiniz e-posta için teşekkür ederiz. Politikayla alakalı olmayan bir sorun için politika formu yoluyla bizimle iletişim kurduğunuzu fark ettik. Maalesef politikayla alakalı olmayan sorulara yanıt veremiyoruz.
  • 27-05-2019, 13:00:15
    #66
    Abc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yardım gayretiniz için teşekkür ederim. Fakat biz nereye mail atacaz o linki nasıl bulacağız ne yapmamız gerekiyor hocam tam olarak.
    Hocam araştırma yapacaksınız. Adsense sorunları ile ilgili hangi formu doldurmanız gerektiğine dair bir çok kaynak mevcut. Benim yukarıda göndermiş olduğum mail görselinde ki, cümleleri google da aratıp, ilgili formu belki bulabilirsiniz. Aynı problemi yaşamış olup farklı forumlarda konu açan arkadaşlar, belki iletişime geçebileceğiniz mail adresini vermişlerdir. Kısacası detaylı araştırma yapmanız gerekiyor hocam.
  • 27-05-2019, 13:00:26
    #67
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi



    Destek ekibine yazdık cuma günü bugün gelen cevap ise
    Bunu çıkartmak için bizi kullandı diyorsunuz anladığım kadarıyla. Durum bu şekilde olsa bile 4. gündeyiz artık düzelmesi gerekiyor.
  • 27-05-2019, 13:04:45
    #68
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi



    Destek ekibine yazdık cuma günü bugün gelen cevap ise
    Google yediği cezayı 500 ya da 1000 kişinin reklamını ksııtlayarak mı karşılayacak Sizin gönderdiğiniz mail ile benim belirttiğim mail farklı. Siz ihlal nedeniyle iletişime geçilebilen bir formu doldurmuşunuz. Biz ise kazancımızın düşük olmasının bir sorundan kaynakladığına dair, çözüm üretilmesi adına işleyen, iletişime geçebileceğimiz formu doldurduk.
  • 27-05-2019, 13:23:39
    #69
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google yediği cezayı 500 ya da 1000 kişinin reklamını ksııtlayarak mı karşılayacak Sizin gönderdiğiniz mail ile benim belirttiğim mail farklı. Siz ihlal nedeniyle iletişime geçilebilen bir formu doldurmuşunuz. Biz ise kazancımızın düşük olmasının bir sorundan kaynakladığına dair, çözüm üretilmesi adına işleyen, iletişime geçebileceğimiz formu doldurduk.
    Kaç kişiyi kısıtladığını bilemeyiz. Siz nasıl rakam verebiliyorsunuz şaşırdım doğrusu. Ben ayrıca ihlal formunu da doldurmadım neyi doldurduğumu da bilmiyorsunuz ama bilmeden hakkımda yorum yapabilmeniz ve durum hakkında rakamlar verebilmeniz şaşırtıcı gerçekten.

    Ben zaten sizin dediklerinizi ciddiye alarak yazmadım, Cuma günü kurduğum iletişimden buradaki arkadaşlara bahsettim, beni alıntı yapmaz iseniz sevinirim.
  • 27-05-2019, 13:59:43
    #70
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç kişiyi kısıtladığını bilemeyiz. Siz nasıl rakam verebiliyorsunuz şaşırdım doğrusu. Ben ayrıca ihlal formunu da doldurmadım neyi doldurduğumu da bilmiyorsunuz ama bilmeden hakkımda yorum yapabilmeniz ve durum hakkında rakamlar verebilmeniz şaşırtıcı gerçekten.

    Ben zaten sizin dediklerinizi ciddiye alarak yazmadım, Cuma günü kurduğum iletişimden buradaki arkadaşlara bahsettim, beni alıntı yapmaz iseniz sevinirim.
    Alıntı yapmak durumundayım çünkü saçmalamışınız. Rakama takılmayın. 500 veya 10 bin kişi. Bu forumu örnek alalım. Herhalde bu forumda adsense kullanıcı sayısı 30 üzeridir öyle değil mi? Konuda bu şikayetten müzdarip kaç kişi var? Yabancı forumları kontrol ettiniz mi? Bu şikayet ile paylaşım yapan kaç kişi var? Düşüncenizde saçma bulduğum konu şu ki Google bir ceza yemiş ve bu cezayı reklam kısıtlaması yaparak gideriyor düşüncesi. Yahu böyle bir şey olsa neden reklam kısııtlaması yapsın? TBM ile oynar yediği cezayı giderir. Reklam kısıtlaması yaparak cezayı nasıl telafi edecek ben bunu anlamadım.

    Demişiniz ki ihlal formunu doldurmadım. Ama demişiniz ki gelen mail şu şekilde`;
    Merhaba,
    Gönderdiğiniz e-posta için teşekkür ederiz. Politikayla alakalı olmayan bir sorun için politika formu yoluyla bizimle iletişim kurduğunuzu fark ettik. Maalesef politikayla alakalı olmayan sorulara yanıt veremiyoruz. Google size demiş ki Politika ile ilgili olmayan bir sorun için bizimle iletişime geçtin.

    Politika nedir? İzlenen yol.
    Politikayla alakalı olmayan sorulara yanıt vermiyoruz denilmiş. Burada öneri dışında hatta genel olarak Politika ihlalleri ile alakalı sorunlara da yanıt veriliyor ya da yaşadığınız ihlal sorunlarına bu bölümde bulunan formu doldurarak iletebiliyorsunuz. Şundan emin olmalıyız ki siz bu formu bu zamana kadar hiç '' Tıklamaları veya görüntülemeleri teşvik etme (ödüllendirilmemiş envanter) politikanızı yararlı bulmuyorum'' diyerek doldurup öneride bulunmadınız.

    O yüzden forumda yararlı paylaşımlar yapmak da yarar var. İnsanları ''Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi'' diyerek kanıtı olmayan düşüncelerden uzak tutun veya ''Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi diye düşünüyorum'' diye ekleyin.
    Neye göre hangi düşünce ile bunu düşündünüz gerçekten güzel

    Saygılar.
  • 27-05-2019, 14:06:00
    #71
    Herkes bir şekilde kendi fikrini belirtip yardımcı olmaya veya çözüm aramaya çalışıyor ondan dolayı ortamın gerilmesine gerek yok. Sorun yaşayan kişiler olarak araştırmaya ve beklemeye şuanlık devam edicez.
  • 27-05-2019, 15:50:27
    #72
    2 defa geri bildirim yaptım paneldeki linkten ama dönüş yok