Google yediği cezayı 500 ya da 1000 kişinin reklamını ksııtlayarak mı karşılayacak

Sizin gönderdiğiniz mail ile benim belirttiğim mail farklı. Siz ihlal nedeniyle iletişime geçilebilen bir formu doldurmuşunuz. Biz ise kazancımızın düşük olmasının bir sorundan kaynakladığına dair, çözüm üretilmesi adına işleyen, iletişime geçebileceğimiz formu doldurduk.
Kaç kişiyi kısıtladığını bilemeyiz. Siz nasıl rakam verebiliyorsunuz şaşırdım doğrusu. Ben ayrıca ihlal formunu da doldurmadım neyi doldurduğumu da bilmiyorsunuz ama bilmeden hakkımda yorum yapabilmeniz ve durum hakkında rakamlar verebilmeniz şaşırtıcı gerçekten.
Ben zaten sizin dediklerinizi ciddiye alarak yazmadım, Cuma günü kurduğum iletişimden buradaki arkadaşlara bahsettim, beni alıntı yapmaz iseniz sevinirim.