Kaç kişiyi kısıtladığını bilemeyiz. Siz nasıl rakam verebiliyorsunuz şaşırdım doğrusu. Ben ayrıca ihlal formunu da doldurmadım neyi doldurduğumu da bilmiyorsunuz ama bilmeden hakkımda yorum yapabilmeniz ve durum hakkında rakamlar verebilmeniz şaşırtıcı gerçekten.
Ben zaten sizin dediklerinizi ciddiye alarak yazmadım, Cuma günü kurduğum iletişimden buradaki arkadaşlara bahsettim, beni alıntı yapmaz iseniz sevinirim.
Alıntı yapmak durumundayım çünkü saçmalamışınız. Rakama takılmayın. 500 veya 10 bin kişi. Bu forumu örnek alalım. Herhalde bu forumda adsense kullanıcı sayısı 30 üzeridir öyle değil mi? Konuda bu şikayetten müzdarip kaç kişi var? Yabancı forumları kontrol ettiniz mi? Bu şikayet ile paylaşım yapan kaç kişi var? Düşüncenizde saçma bulduğum konu şu ki Google bir ceza yemiş ve bu cezayı reklam kısıtlaması yaparak gideriyor düşüncesi. Yahu böyle bir şey olsa neden reklam kısııtlaması yapsın? TBM ile oynar yediği cezayı giderir. Reklam kısıtlaması yaparak cezayı nasıl telafi edecek ben bunu anlamadım.
Demişiniz ki ihlal formunu doldurmadım. Ama demişiniz ki gelen mail şu şekilde`;
Merhaba,
Gönderdiğiniz e-posta için teşekkür ederiz. Politikayla alakalı olmayan bir sorun için politika formu yoluyla bizimle iletişim kurduğunuzu fark ettik. Maalesef politikayla alakalı olmayan sorulara yanıt veremiyoruz. Google size demiş ki Politika ile ilgili olmayan bir sorun için bizimle iletişime geçtin.
Politika nedir? İzlenen yol.
Politikayla alakalı olmayan sorulara yanıt vermiyoruz denilmiş. Burada öneri dışında hatta genel olarak Politika ihlalleri ile alakalı sorunlara da yanıt veriliyor ya da yaşadığınız ihlal sorunlarına bu bölümde bulunan formu doldurarak iletebiliyorsunuz. Şundan emin olmalıyız ki siz bu formu bu zamana kadar hiç '' Tıklamaları veya görüntülemeleri teşvik etme (ödüllendirilmemiş envanter) politikanızı yararlı bulmuyorum'' diyerek doldurup öneride bulunmadınız.
O yüzden forumda yararlı paylaşımlar yapmak da yarar var. İnsanları ''Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi'' diyerek kanıtı olmayan düşüncelerden uzak tutun veya ''Google daha 1-2 ay önce yüklü bir ceza yedi, bunu bir şekilde illa çıkarması gerekli idi diye düşünüyorum'' diye ekleyin.
Neye göre hangi düşünce ile bunu düşündünüz gerçekten güzel
Saygılar.