bu yerleşim ban sebebimidir
17
●1.099
- 27-07-2008, 14:15:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.neyse arakdaşlar olumsuz cevaplar geldi bende kaldırdım ama bi kaç sitede böyle yapanları gördüm yabancı sitelerde neyse güzel tık alıyordum ama kaldırdım sağolasınız
- 27-07-2008, 14:56:31şu an eski haline döndürdüm de peki rekllerle oynandığında derken daha nasıl yapabilirim ?? mesala başlığı ne renk yapayımkuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2008, 15:14:39yerleşim konusundan degilde, ware z içerik olan siteye eklemissin adsense ondan banlanırsın bence
- 27-07-2008, 15:16:13ware zmi nerede neresigravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2008, 22:40:08tam olarak bakacam zamanım olmadı ama gözüme carpan
crack, serial paylaşımlar var sitede
Call Magic (Casus Programı)+Crack indir Call Magic (Casus Programı)+Crack dowload teması proğramı oyunu n95 8gb 6300 n80 n82 n73 n80 6600 6630 nokia TEMALARI nokia proğramları nokia programları -Nokia tema, cep telefonu, tema, nokia proğram, nokia oy - 27-07-2008, 22:52:32Üyeliği durduruldusertacbjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaş herşeyi anlatmış. "tıklanma oranın fazla olursa" lafı yeterli. Ne garip.