Konu
bu yerleşim ban sebebimidir
27-07-2008, 14:15:59
#11
mahonii1987
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
neyse arakdaşlar olumsuz cevaplar geldi bende kaldırdım ama bi kaç sitede böyle yapanları gördüm yabancı sitelerde neyse güzel tık alıyordum ama kaldırdım sağolasınız