Konu
bu yerleşim ban sebebimidir
27-07-2008, 14:56:31
#13
mahonii1987
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kuleli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gayet normal ve renklerle oynandığında başarlı bir yerleşim olur.
şu an eski haline döndürdüm de peki rekllerle oynandığında derken daha nasıl yapabilirim ?? mesala başlığı ne renk yapayım