Arkadaşlar daha önce bu konuyu açmış olabiliriz ama durum kötüye gidiyor.
Mesela finans sitemde TBM 18 krş larda. Sektör mü bitti nedir bu durum.
Geçen yıl ocağın 25 inde filan düzelmişti.
Şimdi gittikçe düşüyor TBM. Deliricem.
Arkadaş TR TBM de Düzelme Yaşayan Var Mı?
63
●3.577
- 30-01-2019, 13:12:06Hocam tek temennim şuanda bu. Yani 1 ay oldu hala aynı. Allah sonumuzu hayretsin.WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2019, 13:17:23TR zaten bitikti iyice bitti hocam nereye kurtulacaksınız allah aşkınaAlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her yönden devlet taradından engel yiyoruz. Küçük ve orta derecede reklamveren kalmayacak zaten iyice bu gidişle. Reklamıda tekeller verebildiği en düşük fiyattan verince tbm bu halde olacak işte. Pek değişim bekleyip ümitlenmeyin. O eski yıllardaki gibi ocaktan sonra fırlama olacağını sanmıyorum ben.
Rekabet olmayan yerde yüksek fiyatlar olmaz. TR'yi bırakın tek çözümü bu
- 30-01-2019, 13:18:58Hocam ne diyim inşallah haksız çıkarsınızPaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2019, 13:19:07dikkat ettim özellikle çarşamba günleri daha da beter bir düşüklük oluyo. o gün suratım sirke satıyoAlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bittik kısaca