AlfaKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tek temennim şuanda bu. Yani 1 ay oldu hala aynı. Allah sonumuzu hayretsin.
dikkat ettim özellikle çarşamba günleri daha da beter bir düşüklük oluyo. o gün suratım sirke satıyo