PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR zaten bitikti iyice bitti hocam nereye kurtulacaksınız allah aşkına
Her yönden devlet taradından engel yiyoruz. Küçük ve orta derecede reklamveren kalmayacak zaten iyice bu gidişle. Reklamıda tekeller verebildiği en düşük fiyattan verince tbm bu halde olacak işte. Pek değişim bekleyip ümitlenmeyin. O eski yıllardaki gibi ocaktan sonra fırlama olacağını sanmıyorum ben.
Rekabet olmayan yerde yüksek fiyatlar olmaz. TR'yi bırakın tek çözümü bu
Hocam ne diyim inşallah haksız çıkarsınız