Gösterim ve tıklama oranları düşüşte
9
●371
- 21-01-2019, 11:01:04Merhaba arkadaşlar, bu ay şahsım adına çok sıkıntılı geçti diyebilirim. Diğer aylara oranla gelirlerim yarı yarıya düştü. Yeni yıl, vergi dilimi, ajansların reklam vermemesi vs. derken beklemedeyiz fakat gösterim ve tıklama oranlarımda yarı yarıya düşmüş durumda. Bu durumun reklam verenlerle bir ilgisi var mıdır? Hitlerim üç aşağıda beş yukarı aynı. Bu gibi durumlarda tema değiştirmek, reklam yerleşimini değiştirmek ne gibi fayda sağlar? Siz ne gibi bir yol izliyorsunuz? Tavsiyeniz ne olur? Teşekkürler.
- 21-01-2019, 11:16:04Üyeliği durduruldusitenle alakalı durtum değil siteni oynama hiç. reklam verenlerin bütçe ayarlamaları ile alakalı 1-2 ay bu şekilde gidecekir.Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2019, 11:19:19İnşallah öyledir hocam, çok can sıkıcı bir durum çünkü.kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2019, 11:25:06Bende biraz daha farklı bir durum oluşmuş sanırım. Gösterim ve tıklamalarda yarıya yarıya düşmüş durumda. Bu durumun reklam verenlerle, çıkan reklamlarla ilgisi yok sanırım.Ercy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2019, 11:58:13İlk 2 ay zaten kurak geçer, bu bilinen bir gerçek. Ancak şunu da göz önüne almakta fayda var. 3. aydan sonra krizin (seçim sonrası) ne kadar derinleşeceğini ve bunun online reklam sektörüne nasıl yansıyacağını da kestirmeye çalışmakta fayda var. Şahsi fikrim, bu düşüş trendi tüm yıla yayılacak ve artık sektörün "standart" seviyesi haline gelecek.
- 21-01-2019, 13:10:59Evet, şöyle ki kendi gözlemimde bile hep aynı klasik reklamlar döndüğünü görüyorum.yetisbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sanırım birazda olsa hit kaybınında etkisi var. Raporlara göre gösterim ve tıklama oranlarım da düşüş olmuş.dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeye alıştırıldığımız gibi bu düşük oranlarada, gelirlere de alıştırılacağız sanırım. Kötünün iyisi gözüyle bakıp yolumuza devam edeceğiz galiba.Leadman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle