Merhaba arkadaşlar, bu ay şahsım adına çok sıkıntılı geçti diyebilirim. Diğer aylara oranla gelirlerim yarı yarıya düştü. Yeni yıl, vergi dilimi, ajansların reklam vermemesi vs. derken beklemedeyiz fakat gösterim ve tıklama oranlarımda yarı yarıya düşmüş durumda. Bu durumun reklam verenlerle bir ilgisi var mıdır? Hitlerim üç aşağıda beş yukarı aynı. Bu gibi durumlarda tema değiştirmek, reklam yerleşimini değiştirmek ne gibi fayda sağlar? Siz ne gibi bir yol izliyorsunuz? Tavsiyeniz ne olur? Teşekkürler.
sitenle alakalı durtum değil siteni oynama hiç. reklam verenlerin bütçe ayarlamaları ile alakalı 1-2 ay bu şekilde gidecekir.