İlk 2 ay zaten kurak geçer, bu bilinen bir gerçek. Ancak şunu da göz önüne almakta fayda var. 3. aydan sonra krizin (seçim sonrası) ne kadar derinleşeceğini ve bunun online reklam sektörüne nasıl yansıyacağını da kestirmeye çalışmakta fayda var. Şahsi fikrim, bu düşüş trendi tüm yıla yayılacak ve artık sektörün "standart" seviyesi haline gelecek.