• 16-06-2023, 08:47:27
    #37
    Turgenyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsenseden sebebini bilmediğim bir sebepten ötürü banlandım. Ezoic kullanabilir miyim?
    Adsense den ban yediğinizde ezoici kullanamıyorsunuz. Ki zaten ezoic kullanabilmeniz için ya sitenizin adsense onaylı veya yeni başvuru yaptıysanız da adsense nin onaylaması gerekiyor. Yani kısaca adsense yoksa ezoic de yok.
  • 20-01-2024, 11:02:23
    #38
    Konunun tekrar hortlama vakti gelmişte geçiyor...
    Ezoic payoneer ile çekim yaparken sadece kendi iban adresimizi mi kullanabiliyoruz yoksa adsense de ki gibi farklı birine ait iban ile çekim yapabilir miyiz ?
  • 20-01-2024, 12:02:40
    #39
    bilgiliyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun tekrar hortlama vakti gelmişte geçiyor...
    Ezoic payoneer ile çekim yaparken sadece kendi iban adresimizi mi kullanabiliyoruz yoksa adsense de ki gibi farklı birine ait iban ile çekim yapabilir miyiz ?
    Başkasına ait payoneer hesabını da bağlayabiliyorsunuz hocam ezoice.
  • 20-01-2024, 13:36:31
    #40
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasına ait payoneer hesabını da bağlayabiliyorsunuz hocam ezoice.
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam... Peki kişisel tecrübelerinize dayanarak sizce ezoic mi yoksa adsense mi ?
    2 yıl kadar adsense kullandıktan sonra ezoic bir garip geldi gözüme belki de alışkanlıktan ötürü o yüzden sormak istedim.
  • 20-01-2024, 13:38:43
    #41
    bilgiliyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam... Peki kişisel tecrübelerinize dayanarak sizce ezoic mi yoksa adsense mi ?
    2 yıl kadar adsense kullandıktan sonra ezoic bir garip geldi gözüme belki de alışkanlıktan ötürü o yüzden sormak istedim.
    Ben adsenseden ezoic geçmiştim hocam ilk 2 ay adsense yakın kazandırdı sonra kazançlar çok düştü %40 50 gibi bir düşüş olunca ezoici bıraktım partner firmalar arasında ezoic en bilineni aynı zamanda da en rezil partnerlerden bir tanesi.
  • 20-01-2024, 13:46:16
    #42
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben adsenseden ezoic geçmiştim hocam ilk 2 ay adsense yakın kazandırdı sonra kazançlar çok düştü %40 50 gibi bir düşüş olunca ezoici bıraktım partner firmalar arasında ezoic en bilineni aynı zamanda da en rezil partnerlerden bir tanesi.
    Teşekkür ederim hocam adsense candır diyor ve devam ediyoruz o zaman...
    Size bir mesaj gönderdim hocam müsait olduğunuzda bakar mısınız rica etsem