ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben adsenseden ezoic geçmiştim hocam ilk 2 ay adsense yakın kazandırdı sonra kazançlar çok düştü %40 50 gibi bir düşüş olunca ezoici bıraktım partner firmalar arasında ezoic en bilineni aynı zamanda da en rezil partnerlerden bir tanesi.
Teşekkür ederim hocam adsense candır diyor ve devam ediyoruz o zaman...
Size bir mesaj gönderdim hocam müsait olduğunuzda bakar mısınız rica etsem