Turgenyev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsenseden sebebini bilmediğim bir sebepten ötürü banlandım. Ezoic kullanabilir miyim?
Adsense den ban yediğinizde ezoici kullanamıyorsunuz. Ki zaten ezoic kullanabilmeniz için ya sitenizin adsense onaylı veya yeni başvuru yaptıysanız da adsense nin onaylaması gerekiyor. Yani kısaca adsense yoksa ezoic de yok.