bilgiliyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim hocam... Peki kişisel tecrübelerinize dayanarak sizce ezoic mi yoksa adsense mi ?
2 yıl kadar adsense kullandıktan sonra ezoic bir garip geldi gözüme belki de alışkanlıktan ötürü o yüzden sormak istedim.
Ben adsenseden ezoic geçmiştim hocam ilk 2 ay adsense yakın kazandırdı sonra kazançlar çok düştü %40 50 gibi bir düşüş olunca ezoici bıraktım partner firmalar arasında ezoic en bilineni aynı zamanda da en rezil partnerlerden bir tanesi.