Yerleşimim iyi mi sizce? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yerleşimim iyi mi sizce?
19
●
1.125
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Yerleşimim iyi mi sizce?
1
2
3
28-06-2008, 12:43:23
#1
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Ãok Güzel Hareketler Bunlar - BKM Mutfak Fan Clup
Reklam yerleşimlerim hakkında ne düşünüyorsunuz ve önerileriniz nelerdir?
28-06-2008, 13:37:38
#2
Zyxel
Üyeliği durduruldu
Bir fikriniz yok mu?
28-06-2008, 13:43:14
#3
RDY
çok kötü yerleşimler bunlar
blog yazılarının en üstüne bir reklam ekle.
28-06-2008, 13:45:50
#4
webkit
berbat
28-06-2008, 13:46:17
#5
MuTAs
kardeş site tasarımı biraz amatör kaçmış.
ayrıca logoyu orijinal boyutlarında yap
28-06-2008, 13:47:38
#6
muratcabuks
Her konu üzerine 336/280 ebat iyi olacaktır diye düşünüyorum
28-06-2008, 13:53:03
#7
Zyxel
Üyeliği durduruldu
RDY_tr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok kötü yerleşimler bunlar
blog yazılarının en üstüne bir reklam ekle.
Hay Allah kahretsin onu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Şablon düzenlemeden bir baktım da olmadı.
Edit: Hallettim.
muratcabuks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her konu üzerine 336/280 ebat iyi olacaktır diye düşünüyorum
Bir sayfada 3 den fazla reklam kullanamıyorsunuz. Ve ayrıca bunu da nasıl yapacağımı bilmiyorum
28-06-2008, 13:59:19
#8
mustilife
Zyxel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
�ok Güzel Hareketler Bunlar - BKM Mutfak Fan Clup
Reklam yerleşimlerim hakkında ne düşünüyorsunuz ve önerileriniz nelerdir?
5. bölüm diye verdigin bölüm 4. bölüm
lütfen böyle şeylerede dikkat edelim
28-06-2008, 14:02:15
#9
Zyxel
Üyeliği durduruldu
mustilife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5. bölüm diye verdigin bölüm 4. bölüm
lütfen böyle şeylerede dikkat edelim
Onu bilerek yaptım. Bir bildiğimiz vardır elbet
Neyse şimdi konumuz bu değil.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler