çok kötü yerleşimler bunlar
blog yazılarının en üstüne bir reklam ekle.
Hay Allah kahretsin onu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Şablon düzenlemeden bir baktım da olmadı.
Edit: Hallettim.
Her konu üzerine 336/280 ebat iyi olacaktır diye düşünüyorum
Bir sayfada 3 den fazla reklam kullanamıyorsunuz. Ve ayrıca bunu da nasıl yapacağımı bilmiyorum