• 28-06-2008, 19:57:20
    #19
    Dün gece yeni bölümü senin sitenden izledim.
    Bende artık otomatik bişey oluşmuş. Girdiğim ne sitesi olursa olsun inceliyorum. Sitene bakınca kafamdan şu düşünceler geçti..
    - Sitenin ne kadar düzensiz bi yapısı var...
    - 5 tane adsense reklamı koymuş. Hepside görülmeyecek yerlerde. Bulunduğu yerler; "Lütfen beni okumayın ve tıklamayın" der gibi
    Bu arada bişey daha diyeyim.
    Bi sayfada 5 reklam var. Sakat'a gelmeyesin...

    Aslında arkadaşların dediği gibi sen kuralları ihlal etmişsin zaten teşvik yazısı koyarak.
  • 28-06-2008, 20:12:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Yerleşim konusunda bana yardımcı olacak bir arkadaş var mı?