Dün gece yeni bölümü senin sitenden izledim.
Bende artık otomatik bişey oluşmuş. Girdiğim ne sitesi olursa olsun inceliyorum. Sitene bakınca kafamdan şu düşünceler geçti..
- Sitenin ne kadar düzensiz bi yapısı var...
- 5 tane adsense reklamı koymuş. Hepside görülmeyecek yerlerde. Bulunduğu yerler; "Lütfen beni okumayın ve tıklamayın" der gibi
Bu arada bişey daha diyeyim.
Bi sayfada 5 reklam var. Sakat'a gelmeyesin...

Aslında arkadaşların dediği gibi sen kuralları ihlal etmişsin zaten teşvik yazısı koyarak.