Adsense bilgim hiç yok fakat php uzmanıyım.
İlk gözüme çarpan punto büyüklüğünün "içerik için bile" 20px olduğu.
Konu araları da açık olduğu için tüm ekrana sadece 1 konu başlığı sığıyor bende (Çözünürülük 1920x1080)
Uzmanlar umarım cevap verir bu punto büyüklüğü uygun mudur ?
Benimki nacizane bir kullanıcı yorumu bilgisi olan arkadaşlar umarım yorum yaparlar.
Adsense Hesabım Onay Almıyor
13
●500
- 02-08-2018, 16:17:11Teşekkür ederim abi, bu da çok kıymetli bir bilgi. Sence başlık ve düz metin için olması gereken punto kaç olmalı?w3master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2018, 10:27:45Herkese çok teşekkür ederim. Bununla birlikte "bol bol" özgün içerik dediğimiz tam nedir. Benim kafa rakamlarla çalışıyor sürekli. Kim kaç özgün içerik ile onay aldı yazabilir mi? Ya da böyle bir anket yapma şansımız var mı? Hangi admin ile görüşürsek bu anketi portalda yayınlayabilir. Bu bize güze bir done kazanadırır.