Adsense bilgim hiç yok fakat php uzmanıyım.
İlk gözüme çarpan punto büyüklüğünün "içerik için bile" 20px olduğu.
Konu araları da açık olduğu için tüm ekrana sadece 1 konu başlığı sığıyor bende (Çözünürülük 1920x1080)
Uzmanlar umarım cevap verir bu punto büyüklüğü uygun mudur ?
Benimki nacizane bir kullanıcı yorumu bilgisi olan arkadaşlar umarım yorum yaparlar.
Teşekkür ederim abi, bu da çok kıymetli bir bilgi. Sence başlık ve düz metin için olması gereken punto kaç olmalı?