Adsense bilgim hiç yok fakat php uzmanıyım.
İlk gözüme çarpan punto büyüklüğünün "içerik için bile" 20px olduğu.
Konu araları da açık olduğu için tüm ekrana sadece 1 konu başlığı sığıyor bende (Çözünürülük 1920x1080)
Uzmanlar umarım cevap verir bu punto büyüklüğü uygun mudur ?
Benimki nacizane bir kullanıcı yorumu bilgisi olan arkadaşlar umarım yorum yaparlar.