Öncelikle suanki to oranım hiç hoşuma gitmiyor ve bunu yükseltmem gerek diye düşünüyorum tbm kısmından çok şikayetçi değilim.
Şuana kadar tüm sitelerimde sadece normal adsense reklamları kullandım ve hemen hepsi otomatik boyutlandırmalı esnek reklam ve hem görsel hem metin reklamı olarak var.
Sitelerim genelde 300 kelimelik makaleler ve makelenin gerektirdiği görsellerden oluşuyor.
Şimdi sorularıma gelece olursak.
1. Bugüne kadar hiç bağlantılı reklam kullanmadım yazı içerisine yazıyla bütünleşecek şekilde bir adet bağlantılı reklam almalımıyım ?
2. Feed içi reklamlar yada Yazı içi reklamlarıda hiç kullanmadım bunlardan kullanmam gerekir mi ?
3. Sitenin en üstünde esnek reklam kullandığımdan mobilde hep küçük reklam çıkıyor bunun yerine başlığın altına 300*250 mi kullanmalıyım ?
4. Mobil sayfalarda alttan kapatilabilen reklamlar çıkıyor bu şekilde bir reklamı normal olarak kullanmalımıyım yani sayfa düzeyi reklamlar yerine normal küçük mobil reklamı yazacağım kod ile açılıp kapatılabilir şekilde kullanmaktan bahsediyorum. Sonuç olarak yine aynısı olacak ama ben head tagları arasına hazır kod değil normal mobil reklam kodunu kendi yazdığım kodların arasına koyacağım.
Şimdiden değerli vaktiniz için teşekkür ederim.
Reklam yerleşimi hakkında bir kaç soru
6
●509
- 08-01-2018, 00:25:38Takip ben de merak ediyorum. Ama bağlantı reklamı en üste almalısınız diye düşünüyorum. Ben kaldirdigimda gelirler çok düşüyor. En çok tıklanan reklam o bende
- 08-01-2018, 00:44:26Genel reklamlara göre tbm durumu nasıl hocam ? Bazı kişiler çok düşük demiş merak ettim.DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2018, 00:52:07Hocam şöyle söyleyeyim, ben mobilde icerik içi reklamları 336 280 kullanıyorum. Esnek kullanmıyorum. Bağlantıyı esnek duyarlı kullaniyorum. Örnek vereyim 336 280 TBM 0.18 ise bağlantı 0.16KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2018, 00:54:57O zaman çokta düşmüyormuş hocam bence gayet yeterli çünkü gördüğüme göre bağlantılı reklamların tık oranı baya fazla. Yalnız şunu fark ettim reklam yerleşimi konusunda forumdaki tüm konuları geziyorum neredeyse elle tutulur bir rehber yok. Her kategoride bişeyler var ama bu kategoride nedense yok.DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-01-2018, 01:05:00Ben de paralı bir arkadaşa yaptırdım yerleşimi. Sonra kafayı taktım. Her halini haftalık denedim. Raporları inceledim halen de inceliyorum. Kendin bulacaksın her sitenin yerleşimi farklı bence. Bu yüzden rehber olsa da bir işe yaramaz diye düşünüyorum. Ayrıca alttan açılan reklamları kullan bence.KSyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seyahat kategorim
% 4 To var
0.16 ortalama TBM var bende.
%60 bağlantı tıklanıyor bende. - 08-01-2018, 01:12:00Peki hocam alttan açılanları head tagları arasına yerleştirilen şekilde direkt adsenseden mi kod aldınız yoksa normal mobil reklam kodunu kendinize ait bir sistemle mi yerleştirdiniz ? Bağlantı birimini deneyeceğim zaten hocam o kesinleşti artık.DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorularıma fikri olan var mı arkadaşlar ?