Konu
Reklam yerleşimi hakkında bir kaç soru
08-01-2018, 00:44:26
#3
KSyapim
DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Takip ben de merak ediyorum. Ama bağlantı reklamı en üste almalısınız diye düşünüyorum. Ben kaldirdigimda gelirler çok düşüyor. En çok tıklanan reklam o bende
Genel reklamlara göre tbm durumu nasıl hocam ? Bazı kişiler çok düşük demiş merak ettim.