Hocam şöyle söyleyeyim, ben mobilde icerik içi reklamları 336 280 kullanıyorum. Esnek kullanmıyorum. Bağlantıyı esnek duyarlı kullaniyorum. Örnek vereyim 336 280 TBM 0.18 ise bağlantı 0.16
O zaman çokta düşmüyormuş hocam bence gayet yeterli çünkü gördüğüme göre bağlantılı reklamların tık oranı baya fazla. Yalnız şunu fark ettim reklam yerleşimi konusunda forumdaki tüm konuları geziyorum neredeyse elle tutulur bir rehber yok. Her kategoride bişeyler var ama bu kategoride nedense yok.