• 24-11-2017, 02:07:49
    #10
    Özellikle bugün aşırı düşüş yaşayan varmı hitde
  • 24-11-2017, 02:11:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    0,24 - 0,33 arası gidip geliyorum bu aralar
  • 24-11-2017, 02:15:04
    #12
    Daha nettin tık başı 1 Krş almamışsın onu da alınca diyeceksin ki Adsense sen ne kadar ucuz kazanç sistemine sahipsin diye. Ama gerçekten bakın bir kez 3 tl adlım ve ondan sonra hiç ama hiç bakın 1 tl nin üstünü görmedim. En fazla 24 krş kazandı. 3 tl yi aldığım zaman ise 3 ay önceydi. Galiba reklamlar arttı kazanç düştü bu sıralar
    http://www.nuriozzkan.com/2017/09/ad...-tl-verdi.html



    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0,24 - 0,33 arası gidip geliyorum bu aralar
    Sizin blog konusu ne hocam



    editoralp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba adsense alalı daha yeni 3-4 günlük sitemiz 17. günün doldurdu. Yalnız tbmler 0.07 gibi komik rakamlara düşmeye başladı küfür eder gibi. Bunun nedeni nedir acaba kaç gündür araştırıyorum bulamıyorum. Normalde almamız gereken tbm 0.20. 0.15 alalım eyvallah diyecem. 0.07 nedir abi dalga geçer gibi?? tamam günlük 150-200 tekil hit ama bu kadar da olmazki. Sosyal medya hitlerinden olabilir mi?

    Bkz


    Hocam size şunu sorayım bu en üstteki bağlantı reklamı hangi boyutta merak ettim tek adet çıkıyor ve etkileyici bir reklam türü olmuş bence faydası oluyor mu birde mesela 200X15 mi merak ediyorum
  • 24-11-2017, 02:53:29
    #13
    UOTE=nuriozzkan;1072914222]Daha nettin tık başı 1 Krş almamışsın onu da alınca diyeceksin ki Adsense sen ne kadar ucuz kazanç sistemine sahipsin diye. Ama gerçekten bakın bir kez 3 tl adlım ve ondan sonra hiç ama hiç bakın 1 tl nin üstünü görmedim. En fazla 24 krş kazandı. 3 tl yi aldığım zaman ise 3 ay önceydi. Galiba reklamlar arttı kazanç düştü bu sıralar
    http://www.nuriozzkan.com/2017/09/ad...-tl-verdi.html





    Sizin blog konusu ne hocam






    size şunu sorayım bu en üstteki bağlantı reklamı hangi boyutta merak ettim tek adet çıkıyor ve etkileyici bir reklam türü olmuş bence faydası oluyor mu birde mesela 200X15 mi merak ediyorum[/QUOTE]

    Hocam yazi basi olani diyorsaniz, esnek faydasi oluyor.
  • 24-11-2017, 05:23:34
    #14
    nuriozzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha nettin tık başı 1 Krş almamışsın onu da alınca diyeceksin ki Adsense sen ne kadar ucuz kazanç sistemine sahipsin diye. Ama gerçekten bakın bir kez 3 tl adlım ve ondan sonra hiç ama hiç bakın 1 tl nin üstünü görmedim. En fazla 24 krş kazandı. 3 tl yi aldığım zaman ise 3 ay önceydi. Galiba reklamlar arttı kazanç düştü bu sıralar
    http://www.nuriozzkan.com/2017/09/ad...-tl-verdi.html

    Sizin blog konusu ne hocam
    teknoloji hocam ağırlıklı olarak mobil teknoloji üzerine
  • 24-11-2017, 07:16:47
    #15
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknoloji hocam ağırlıklı olarak mobil teknoloji üzerine
    Anladım hocam iyi bakalım teşekkürler