UOTE=nuriozzkan;1072914222]Daha nettin tık başı 1 Krş almamışsın onu da alınca diyeceksin ki Adsense sen ne kadar ucuz kazanç sistemine sahipsin diye. Ama gerçekten bakın bir kez 3 tl adlım ve ondan sonra hiç ama hiç bakın 1 tl nin üstünü görmedim. En fazla 24 krş kazandı. 3 tl yi aldığım zaman ise 3 ay önceydi. Galiba reklamlar arttı kazanç düştü bu sıralar
http://www.nuriozzkan.com/2017/09/ad...-tl-verdi.html





Sizin blog konusu ne hocam






size şunu sorayım bu en üstteki bağlantı reklamı hangi boyutta merak ettim tek adet çıkıyor ve etkileyici bir reklam türü olmuş bence faydası oluyor mu birde mesela 200X15 mi merak ediyorum[/QUOTE]

Hocam yazi basi olani diyorsaniz, esnek faydasi oluyor.