Daha nettin tık başı 1 Krş almamışsın onu da alınca diyeceksin ki Adsense sen ne kadar ucuz kazanç sistemine sahipsin diye. Ama gerçekten bakın bir kez 3 tl adlım ve ondan sonra hiç ama hiç bakın 1 tl nin üstünü görmedim. En fazla 24 krş kazandı. 3 tl yi aldığım zaman ise 3 ay önceydi. Galiba reklamlar arttı kazanç düştü bu sıralar
http://www.nuriozzkan.com/2017/09/ad...-tl-verdi.html
Sizin blog konusu ne hocam
teknoloji hocam ağırlıklı olarak mobil teknoloji üzerine