• 17-10-2017, 18:42:34
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman sitelerinizde banlanmış, düzenlemesi falan yapılıyor olabilir ya'da cache yanıltıyordur, bir süre sonra başka kodlarda çalışmayacaktır sitelerinizde.
    Hadi bir siteyi belirli sebeplerden ötürü banlıyor. (Neden hangi site olduğunu söylemiyor onu da anlamış değilim) Öteki sitenin günahı ne arkadaş? Böyle saçmalık olur mu?

    İtirazdan bakalım nasıl bir sonuç çıkacak. Hiç umudum yok ama en azından bir tanesini kurtarsak yeter.
  • 17-10-2017, 18:45:44
    #20
    301 çekin vakit kaybetmeden anca oturur yapacak bir şey yok başka maalesef.

    Hızlıca yeni domain kendine gelince adsense eklersiniz hatam yok diyorsunuzda muhakkak atladığınız bir nokta olmalı öyle değil mi?

    Yoksa ben neden yemiyorum aynı işlemleri uyguladığım sitelerim mevcut.

    Geçmiş olsun.
  • 17-10-2017, 18:50:54
    #21
    Üyeliği durduruldu
    nbrknk22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    301 çekin vakit kaybetmeden anca oturur yapacak bir şey yok başka maalesef.

    Hızlıca yeni domain kendine gelince adsense eklersiniz hatam yok diyorsunuzda muhakkak atladığınız bir nokta olmalı öyle değil mi?

    Yoksa ben neden yemiyorum aynı işlemleri uyguladığım sitelerim mevcut.

    Geçmiş olsun.
    İtiraza cevap olumsuz gelirse zaten yapılabilecek bişey yok hocam. Mecbur 301 çekeceğiz ama atladığım şeyi de öğrenmek istiyorum. Tek şüphelendiğim şey facebook reklamı. Başka türlüsünü düşünemiyorum çünkü dikkat ediyorum.



    Şuan facebook da başka bir sitenin reklamına denk geldim. Ben de bu tarz reklamlar verdim. Sizce bu sebep olabilir mi? (Bence olamaz ama)

  • 17-10-2017, 20:04:03
    #22
    hocam her sitenize ayrı kanal oluşturup, farklı reklam birimleri üretip ekleyin. çok geçmiş olsun. inşaallah kısa sürede sıkıntınızı atlatırsınız.
  • 17-10-2017, 20:07:32
    #23
    Üyeliği durduruldu
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her sitenize ayrı kanal oluşturup, farklı reklam birimleri üretip ekleyin. çok geçmiş olsun. inşaallah kısa sürede sıkıntınızı atlatırsınız.
    Zaten öyleydi hocam. Hep farklı reklam birimleri vardı. Benim en gıcık olduğum nokta, hangi siteden ötürü ban yediğimi bile söylemiyor oluşları. Sanki devlet sırrı. Artı, ne bileyim uyarı yaparsın, bak şöyle ihlal yaptın, sana bir gün müsaade falan, yok...
  • 17-10-2017, 20:56:42
    #24
    70k param gitti bu yüzden. Hesabı da açmıyorlar bilginiz olsun. Ben de açıklama kısmı da yoktu. gelen mail bu ;

    Alıntı
    Sayın Kullanıcımız,
    Bu e-posta, AdSense hesabınızın, AdSense program politikalarımızla uyumlu olmadığının saptandığını ve sonuç olarak AdSense hesabınızın devre dışı bırakıldığını bildirmek için gönderilmiştir.
    Mevcut hesap durumu:: Devre dışı
    Gerekli işlem: Yok

    Ödeme
    Hesabınız kesin olarak devre dışı bırakıldığından, hesap bakiyeniz size ödenmeyecektir. AdSense Şartlar ve Koşulları'nda (https://www.google.com/adsense/localized-terms) belirtildiği gibi, Google, program sözleşmesinin ihlali durumunda yayıncılara ödeme yapmama hakkını saklı tutar. Bu adımın, AdSense programının kalitesini sürdürmek ve AdWords reklamverenlerimizin çıkarlarını korumak amacıyla uygulamaya koyulduğunu bilmenizi isteriz. Hesabınızdaki kazançlar, bu durumdan etkilenen reklamverenlere iade edilecektir.


    Siteler Devre Dışı Bırakıldı
    Hesabınızın program politikalarımızı ihlal ettiği tespit edildiğinden, para kazandığınız tüm sitelerin reklam sunma özelliği devre dışı bırakıldı ve bu siteler artık AdSense programına katılmak için uygun değil.


    Başka hesap açılamaz
    Hesapları devre dışı bırakılan yayıncıların, AdSense programına katılmaya devam etmesine izin verilmediğini bilmenizi isteriz. Devre dışı bırakılan hesaplarla ilgili daha fazla bilgi için Yardım Merkezimizdeki SSS'yi inceleyebilirsiniz: https://support.google.com/adsense/a...2777&ctx=topic.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz. Saygılarımızla, Google AdSense Ekibi
    O yüzden faturalı sözleşmeli partnerlerle çalışıyorum artık. Yüksek hitiniz varsa partnerlerle çalışın.
  • 17-10-2017, 21:07:19
    #25
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70k param gitti bu yüzden. Hesabı da açmıyorlar bilginiz olsun. Ben de açıklama kısmı da yoktu. gelen mail bu ;



    O yüzden faturalı sözleşmeli partnerlerle çalışıyorum artık. Yüksek hitiniz varsa partnerlerle çalışın.
    Partnerler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?
  • 17-10-2017, 21:24:15
    #26
    Adsensein ne yapcağı belli olmuyor
  • 17-10-2017, 21:55:06
    #27
    Gazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Partnerler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?
    http://adsinteractivemedia.com/

    Ben bunlarla çalışıyorum %20 komisyon alıyorlar. Fatura istiyorlar.