301 çekin vakit kaybetmeden anca oturur yapacak bir şey yok başka maalesef.
Hızlıca yeni domain kendine gelince adsense eklersiniz hatam yok diyorsunuzda muhakkak atladığınız bir nokta olmalı öyle değil mi?
Yoksa ben neden yemiyorum aynı işlemleri uyguladığım sitelerim mevcut.
Geçmiş olsun.
İtiraza cevap olumsuz gelirse zaten yapılabilecek bişey yok hocam. Mecbur 301 çekeceğiz ama atladığım şeyi de öğrenmek istiyorum. Tek şüphelendiğim şey facebook reklamı. Başka türlüsünü düşünemiyorum çünkü dikkat ediyorum.
Şuan facebook da başka bir sitenin reklamına denk geldim. Ben de bu tarz reklamlar verdim. Sizce bu sebep olabilir mi? (Bence olamaz ama)