WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam her sitenize ayrı kanal oluşturup, farklı reklam birimleri üretip ekleyin. çok geçmiş olsun. inşaallah kısa sürede sıkıntınızı atlatırsınız.
Zaten öyleydi hocam. Hep farklı reklam birimleri vardı. Benim en gıcık olduğum nokta, hangi siteden ötürü ban yediğimi bile söylemiyor oluşları. Sanki devlet sırrı. Artı, ne bileyim uyarı yaparsın, bak şöyle ihlal yaptın, sana bir gün müsaade falan, yok...