70k param gitti bu yüzden. Hesabı da açmıyorlar bilginiz olsun. Ben de açıklama kısmı da yoktu. gelen mail bu ;
O yüzden faturalı sözleşmeli partnerlerle çalışıyorum artık. Yüksek hitiniz varsa partnerlerle çalışın.
Partnerler hakkında biraz bilgi verebilir misiniz ?