• 22-09-2017, 23:02:37
    #46
    mrcdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ingilizce sektör dediler çok kazanırsın dediler
    şuanda gogole sonrun var öğreleden sonra bir ara 0.11 verdi yine durdu 22 tık vermiş 1.45 tl
  • 22-09-2017, 23:25:53
    #47
    Üyeliği durduruldu


    Eğitim sektöründe daha fazla TMB beklemeyin. Benimde var. Ordan biliyorum. 100 tıka 6-10 lira arası çok iyi bir rakam bile sayılabilir. Fakat farklı bir sektördeki TBM oranımda yukarıdaki gibi.

    TMB : 0,39 bu arada, resimde yokmuş...
  • 23-09-2017, 09:11:01
    #48
    Sabah sabah 0.55 den tbm gelir ve 7 kişi tıklarsa ne olur - heyecan şimdi 0.22 düşmüş ama olsun 0.03 den iyidir 😂
  • 23-09-2017, 11:23:13
    #49
    Şuanda 9 tık 2 tl oldu hadi bakalım
  • 25-09-2017, 00:29:26
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe çalışarak baştan kaybediyorsunuz dostum
    Tamamen haklısınız hocam. Esasen benim tek bir sitem var ve mesleğimle ilgili, haliyle motivasyon kaynağım adsense değil. Konu ile ilgili benzer bir siteyi İngilizce yapmak düşüncem var, bakalım.
  • 25-09-2017, 02:48:34
    #51
    ingilizcesi yeterli olmayanlar ne yapacak? birisi de Allah rızası için çıkıp demiyo ki şöyle yapın böyle yapın diye, hatta parayla bile öğretmiyo gerçek tüyoları. herkes bencilce "ben kazanıyorum ya bana ne milletten" diye düşünüyo sanırım. translate saçma sapan çeviriler yapıyor. kopya içerikle yürür mü bilemiyorum, yürüse bile ingilizce yeterli olmadığı için anahtar kelimeler nasıl cümlelerin içerisine sıkıştırılıp üstlere çıkılabilir? kafamda deli sorular, belki de mantıklı

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe çalışarak baştan kaybediyorsunuz dostum
  • 25-09-2017, 03:05:53
    #52
    Ciddi anlamda bir sıkıntı mevcut özellikle tıklamaların sayılmadığı yönünde ciddi şüphelerim var gece bakıyorum 7 TL öğlen bakıyorum 2.5 TL günün gününü tutmaz oldu finans sektöründeyim 3 arkadaşla beraber sövmeye başladık artık 0,15 tmb gördük ya komik ve içler acısı acil bir çözüm bulmazlarsa webmaster yönünden büyük kayba uğrayacaklar. Ama şuan adsense araçlarında "Reklam Dengesi" kapalı bakımda gözüküyor bir takım çalışmaların yapıldığını düşünüyorum çünkü reklam dengesi kapanmadan önce gelirlerimiz iyiydi.