• 21-09-2017, 17:24:14
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar bir sıkıntı var bence bugün. 900 gösterime 3 tık vermiş. gördüğüm kadarıyla sabah 8'den bu yana hiç tıklama gelmemiş.
  • 21-09-2017, 18:04:19
    #20


    YouTube da bitik
  • 21-09-2017, 18:08:24
    #21
    Öldü diyorum işte
  • 21-09-2017, 23:15:50
    #22
    Yok yok ölmedi, İngilizcede iş var 😉😊
  • 21-09-2017, 23:22:00
    #23
    Demekki tek sorun bende değilmiş 9K hit var kazanç 40 TL normal zamanlarda 10K hite 150 TL kazanan site son 15 gündür tıklamaları saymadığı gibi tıklananları da düşük veriyor. Adsense devri ufaktan kapanacak bu gidişle yerine alternatif olsa süper olacak. TR'de tek başına tekel olduğundan istediği gibi at koşturuyor vicdansız
  • 21-09-2017, 23:25:45
    #24
    Piyasayı öldüren sonuçta reklam verenler. Reklam verenler de sonuçta bizim gibi webmasterlar. O yüzden işin ucu dönüp dolaşıp bize giriyor.
  • 21-09-2017, 23:30:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasayı öldüren sonuçta reklam verenler. Reklam verenler de sonuçta bizim gibi webmasterlar. O yüzden işin ucu dönüp dolaşıp bize giriyor.
    son kelime her şeyi özetliyor hocam
  • 22-09-2017, 01:33:51
    #26
    Tüm yorumları tek tek okudum reklam yerleşimleri, sektörünüz, reklam verenler, içerikleriniz vs. vs. satırlarca tbmyi tetikleyecek unsurları sayabilirim ama gerçekten de @F.Gungor
    son noktayı koymuş biraz da yabancı içeriklere mi yönelsek acaba
  • 22-09-2017, 05:08:19
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıkcası 1-2 sitede denedik. Adwords' den reklam verdik çok spesifik bir kelimede.
    Adwords' den 0,54 TL kesti,
    Adsense' e 0,06 TL verdi. Neredeyse kazancın 10' da 1' ini paylaşıyor Google
    Şimdi bunun üzerine ne denir? 0,54 TL' nin %50' si operasyon gideri olsa, diğer 0,27 TL' den sen ancak %25 mi veriyorsun!!