F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasayı öldüren sonuçta reklam verenler. Reklam verenler de sonuçta bizim gibi webmasterlar. O yüzden işin ucu dönüp dolaşıp bize giriyor.
son kelime her şeyi özetliyor hocam