Ciddi anlamda bir sıkıntı mevcut özellikle tıklamaların sayılmadığı yönünde ciddi şüphelerim var gece bakıyorum 7 TL öğlen bakıyorum 2.5 TL günün gününü tutmaz oldu finans sektöründeyim 3 arkadaşla beraber sövmeye başladık artık 0,15 tmb gördük ya komik ve içler acısı acil bir çözüm bulmazlarsa webmaster yönünden büyük kayba uğrayacaklar. Ama şuan adsense araçlarında "Reklam Dengesi" kapalı bakımda gözüküyor bir takım çalışmaların yapıldığını düşünüyorum çünkü reklam dengesi kapanmadan önce gelirlerimiz iyiydi.