• 21-05-2008, 19:31:54
    #10
    bende 2 tıka 0.03 $ aldım diye kızıyodum
  • 21-05-2008, 19:32:52
    #11
    radmin konuyu okudum fakat az kazanıyoruz derken artık az.. bundan bi ay öncesine kadar 15 dolardan asagı gelmiordu simdi 3 dolara anca ulasıorum günlük site kalitesiz desek 1 ay önce neden cok kazandırıordu.. problem bu yani.. bence biz türk milleti olarak yine en iyisini yapıp googleyi kendi elimizle kirletiyoruz

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan sona sakin kafa ile oku:
    https://www.r10.net/google-adsense/17...zaniyoruz.html
    Her site adsense ile para kazanamaz zaten.
    Hit= Para teorisi herzaman geçerli degildir.
  • 21-05-2008, 20:22:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    346 gösterim 6 tık ile ne kadar kazanmayı umuyordun? bi kaç bin dolar?

    beklentilerinizi düşürün biraz.
  • 21-05-2008, 20:31:42
    #13
    google image aramadan buldum, dizayndan anlamam
    Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @benikaydet O Resimdeki Efekti Hangi Programla Verdin Öğrenebilir miyim? Sitendeki Çoğu Resimde Öyle Hoşuma Gitti
  • 21-05-2008, 21:01:41
    #14
    horoz-2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkez google adsense ye başvuruyor artık BAŞVURMAYIN google adsense de adtech gibi para veriyor. Bence Adtech e geçmek daha mantıklı en azından Türk kazansın parayı hatta adtech tıka en az 0.01 veriyor. 0.005 verdiğini görmedim şimdiye kadar.
    Kazanç resmine gelince:
    Ne alaka yahu.. tamamen içerikle alakalı bir durum bu.
    İçeriğim özgün diyorsun ama demek ki beş para etmiyormuş.
    Sen en iyisi başka kategorilere yönel.