horoz-2020 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez google adsense ye başvuruyor artık BAŞVURMAYIN google adsense de adtech gibi para veriyor. Bence Adtech e geçmek daha mantıklı en azından Türk kazansın parayı hatta adtech tıka en az 0.01 veriyor. 0.005 verdiğini görmedim şimdiye kadar.
Kazanç resmine gelince:
Ne alaka yahu.. tamamen içerikle alakalı bir durum bu.
İçeriğim özgün diyorsun ama demek ki beş para etmiyormuş.
Sen en iyisi başka kategorilere yönel.