radmin konuyu okudum fakat az kazanıyoruz derken artık az.. bundan bi ay öncesine kadar 15 dolardan asagı gelmiordu simdi 3 dolara anca ulasıorum günlük site kalitesiz desek 1 ay önce neden cok kazandırıordu.. problem bu yani.. bence biz türk milleti olarak yine en iyisini yapıp googleyi kendi elimizle kirletiyoruz

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baştan sona sakin kafa ile oku:
https://www.r10.net/google-adsense/17...zaniyoruz.html
Her site adsense ile para kazanamaz zaten.
Hit= Para teorisi herzaman geçerli degildir.