Nasıl Adsense Onayı Aldım.
30
●3.011
- 24-12-2016, 16:46:12Teşekkür ederim. Açıkçası bu siteyi açarken kazanç elde etmekten çok adsense almayı düşünmüştüm. Bu amacın gerçekleşmesindeki en büyük neden sizin ürettiğiniz kaliteli içeriklerdir. Yakın zamanda yeniden görüşeceğiz. Konunuza da yakın zamanda bir şeyler yazacağımAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2016, 16:52:23Açıkçası ben de ilk defa onay aldım. O da ingilizce bir siteyle oldu. Kendimce şu eksikleri gördüm.bartub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Yazılar ve fotoğraflar özgünleştirilebilir.
- Hakkımızda ve gizlilik sayfaları oluşturulmalı.
- Konunuzun dışına çıkmadan içeriklere bu şekilde devam etmelisiniz.
Benim görebildiklerim bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir. - 26-12-2016, 18:32:42Yazıları sen mi? yazıyon yoksa editörlük hizmeti mi? alıyorsun.bartub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2016, 22:39:49Üyeliği durduruldubenim yazmışlıgımda var editörlerde var sitedeby_fsm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-12-2016, 11:58:24Hocam ilk başvuru kaç gün sürdü ben 2 haftadır bekliyorum "Sitenizin incelenmesi 3 güne kadar tamamlanacak ve size e-postayla bilgi verilecektir." yalanı daha duruyor.gurkan121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle