bartub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle hayırlı olsun sizce bu site kabul olur mu ?
Açıkçası ben de ilk defa onay aldım. O da ingilizce bir siteyle oldu. Kendimce şu eksikleri gördüm.

- Yazılar ve fotoğraflar özgünleştirilebilir.

- Hakkımızda ve gizlilik sayfaları oluşturulmalı.

- Konunuzun dışına çıkmadan içeriklere bu şekilde devam etmelisiniz.

Benim görebildiklerim bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.