öncelikle hayırlı olsun sizce
bu site kabul olur mu ?
Açıkçası ben de ilk defa onay aldım. O da ingilizce bir siteyle oldu. Kendimce şu eksikleri gördüm.
- Yazılar ve fotoğraflar özgünleştirilebilir.
- Hakkımızda ve gizlilik sayfaları oluşturulmalı.
- Konunuzun dışına çıkmadan içeriklere bu şekilde devam etmelisiniz.
Benim görebildiklerim bunlar. Umarım yardımcı olabilmişimdir.