Uzun zamandır onaylı adsense hesabı sahibi olmak istiyorum. Bunun için bir çok girişimlerim oldu fakat bir türlü onay alamadım. Genelde bu girişimlerim başkalarının ücretli hizmetleriyle oldu fakat yine de onay alamadım. Sizlerle nasıl onay aldığıma dair deneyimlerimi paylaşmak istiyorum. Umarım sizin için yararlı olur.
- Sitem ingilizce içerikli. Niche olarak adlandırılabilir.
- Siteyi sıfırdan tamamen kendim kurdum. Sanırım en önemli noktalardan biri benim için bu olmalı. Siz de bu şekilde ilerlerseniz sitenizi çok daha doğru tanıyabilirsiniz.
- Sitede çok beğendiğim ücretli bir tema kullandım. Bu benim için çok önemli. Siteyle uğraşırken öncelikle benim gözüme hitap etmeli ki ziyaretçi kitlesi memnun olmalı.
- Sitenin açılışında 10 tane makaleyle giriş yaptım ve hemen ardından adsense başvurusunda bulundum. (5 Aralık).
- İçerikler tamamen özgün ve 100 kelimelik makaleler şeklindeydi. Fotoğraflarıyla, içeriğiyle, ziyaretçiye faydasıyla gayet kaliteli içerikler olduğuna inanıyorum. Bununla ilgili istenirse detaylı açıklama yapabilirim.
- Bu gün itibariyle sitede 25 adet içerik var. 3 tane 300 kelimelik hariç diğerleri 100 kelimelik makaleler.
- Site hiti yok denilebilir. Günlük 2-3 ziyaretçisi var şu an. Fakat gayet gelişmeye açık olduğunu düşünüyorum. Zaten öncelikli amacım adsense onayı alabilmekti.
- Bu gün (23 Aralık) sitem adsense onayını almış durumda ve reklamlar gözüküyor.
Kısacası kaliteli ve özgün içerik, düzgün bir tema ve tamamen kendi ellerinizle sıfırdan oluşturduğunuz bir sitenin adsense onayını kesinlikle geçeceğini düşünüyorum.
Konu altından sorularınız olursa yardımcı olmak isterim.
Son günlerde yaşadığımız terör olaylarından dolayı kafamı toparlamam çok mümkün olmuyor. Eksik ve yanlış yazdığım kısımlar olabilir. Bunları sorularınızla telafi edebiliriz.
Hocam ilk başvuru kaç gün sürdü ben 2 haftadır bekliyorum "Sitenizin incelenmesi 3 güne kadar tamamlanacak ve size e-postayla bilgi verilecektir." yalanı daha duruyor.