Sitemdeki Google Adsense reklam yerleşimim sizce nasıl olmuş?
www.pizzarecipe2008.blogspot.com
Adsense Yerleşimim Nasıl Olmuş?
18
●1.629
- 09-05-2008, 11:50:06Ben benim yerleşimimden iyi bulmadım şahsentrithon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2008, 11:58:06yüzde kaç tıklanma oranıtrithon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2008, 12:21:54dediğini uyguladım saolhengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle