Konu
Adsense Yerleşimim Nasıl Olmuş?
09-05-2008, 11:58:06
#6
King1905
trithon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dostum sende yerleşim içerikten bağımsız.
Konuların içine oturtman gerekli.
yüzde kaç tıklanma oranı