• 10-05-2008, 10:41:33
    #10
    yorum yapan bu kadar az mı
  • 11-05-2008, 13:10:22
    #11
    sadece 4 kişimi yorum yapmış
  • 12-05-2008, 10:48:57
    #12
    daha iyi olabilir
  • 12-05-2008, 11:22:31
    #13
    Gayet güzel yerleşim olmuş bence.
  • 12-05-2008, 11:26:41
    #14
    sağ taraftaki bağlantıların rengini değiştirebilirsin. mavi kullanmışın tam oturmamış
  • 12-05-2008, 16:24:21
    #15
    bir sayfada 3 ten fazla reklam bulundurmak yasak değilmi?
  • 12-05-2008, 16:41:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    üstekini yuvarlak yapmalısın bence
  • 12-05-2008, 18:10:16
    #17
    MegArsiV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sayfada 3 ten fazla reklam bulundurmak yasak değilmi?
    evet yasak ama benim sitemden 3ten fazla reklam yok
  • 12-05-2008, 18:38:39
    #18
    ben ziyaretçi olsam pek tıklamam,arka plan ile aynı yap ki göze hoş gelsin ve sitenin bir içeriği gibi dursun